czwartek, 1 sierpnia 2013

Ulubieni w lipcu :)

Hej Kochane :) Mamy już pierwszy dzień sierpnia , więc czas na małe podsumowanie miesiąca :)

Był to bardzo upalny miesiąc i muszę przyznać , że nie przypominam sobie drugiego tak upalnego miesiąca przez całe 23 lata :D


Zacznijmy może od pielęgnacji ...


Dobrze Wam już znany balsam brązujący z Lierene jest moim odkryciem chyba nawet roku :) Subtelna opalenizna i przyjemny kawowy zapach  


I kolejny dobrze znany ulubieniec czyli balsam z Joanny :) Bardzo dobrze nawilża , pięknie pachnie i szybko się wchłania ....cudo :)



Rumiankowa pomadka ochronna z Alterry nieraz ratowała moje suche usta w tym miesiącu :)


Marion ratował mi włosy kiedy nie chciały ze mna współpracować :) Ślicznie pachnie , wygładza włosy i nadaje im zdrowy blask , więc czego chcieć więcej za 5 zł :)





Pozostając w obrębie twarzy pozostaje nam ostatni pielęgnacyjny ulubieniec czyli krem Nivea Make Up Starter . Fajnie nawilża i przygotowuje buzie pod makijaż , ale nie przedłuża żywotności makijażu bo też nie takie ma zadanie :)

Tyle pięlęgnacji ...czas na kolorówkę :D

Pomadka- błyszczyk P2 Sheer Glam Nr 030 Grease


Na początku nie do końca ją lubiłam....ale przekonałam się ostatnio do niej i pojawiła się na liście moich ulubionych :)Jedyne czego mi osobiście brakuje w pomadkach P2 to zapach :) szkoda , że go nie mają ...:D


Lakierów nigdy za dużo !!:) a zwłaszcza latem kiedy wszystkie eksperymenty na pazurkach są bardzo mile widziane :) Lubię ten lakier i często wracam do niego kiedy chcę zaszaleć :) mój jest w numerku 110

A jacy są Wasi ulubieńcy ?
Miałyście kiedyś któryś z tych kosmetyków ? Piszcie Kochane i do następnego paaa :*:*:*

3 komentarze:

  1. z tych kosmetyków akurat nie używałam jeszcze żadnego, ale na pewno na któryś się skusze ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier z Golden Rose cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dank u voor alle informatie die je hebt gedeeld, is zeer behulpzaam en handig vooral mijn in Indonesië. Ik zal het proberen. succes altijd voor uw blog. hier Ik heb ook een blog dat begis en interessant, waaronder de volgende.

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym