poniedziałek, 22 lipca 2013

Bell, Air Flow ♥♥♥♥


Hej ka Kochane :) Jakis czasu dorwałam na wyprzedaży w naturze dwa produkty z Bell z serii Air Flow , a mianowicie róż do policzków i błyszczyk :)

Zacznijmy od różu do policzków w musie , ktory użyłam może ze trzy razy :) Jedyne co mogę na chwile obecną przyznać to to , że róż naprawdę długo się utrzymuje na policzkach :) Ogólnie wypada też wspomnieć , że cała ta seria charakteryzowała się bardzo żywymi i mocnymi kolorami .







No to teraz błyszczyk , który był znacznie częściej molestowany niż róż :) Błyszczyk ma dobrą pigmentacje , aczkolwiek na ustach jest nieco spokojniejszy niż w opakowaniu :) Nie klei i się bardzo ładnie pachnie .



Dajcie znać czy miałyście kiedyś styczność z którymś z tych kosmetyków :) Buziaki paaa :*

7 komentarzy:

  1. Super ten róż wygląda :) Nie miałam go nigdy, ale myślę, że podpasowałby mi :) Lubię takie gadżety :) Błyszczyków raczej nie używam, wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeden z moich dwóch błyszczyków i jak najbardziej trafiony :)

      Usuń
  2. nie miałam ale róż mi sie strasznie podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy róż do policzków :) super współgra z bronzerem

      Usuń
  3. Świetnie wygląda ten róż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy błyszczyk długo sie utrzymuje ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym