piątek, 12 lipca 2013

Joanna , Balsam do ciała :)

Firma Joanna to jedna z moich ulubionych polskich firm :) Nie tylko ze względu na niskie ceny ale także ze względu na to , że posiada ona w swoim asortymencie kilka perełek :) Jedna ze wspomnianych wcześniej perełek jest niewątpliwie balsam do ciała z serii  "Z Apteczki Babubi "





- niesamowicie wydajmy ja używam go już ok. 8 miesięcy i mam go mniejszą połowę (!!)
- duża pojemność bo 500ml
- piękny zapach bzu ( kwestia gustu ) :)
-szybko się wchłania jak na tak treściwy kosmetyk
- cena , ja kupiłam go za 9 zł
-no i ukochana przez wszystkich pompka

Zapomniałam jeszcze dodać , że ja stosuję go codziennie zarówno jako balsam do ciała jak i krem do rąk :)

I na szybko dzisiejsze dwa nabytki  





Paaaa  ♥ 


4 komentarze:

  1. Kocham bez :) Z pewnością balsam bosko pachnie :) Ja też bardzo lubię kosmetyki Joanny, no i fajne opakowanie z pompką :) Chyba warto byłoby się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepszy w tym przedziale cenowym :)

      Usuń
  2. balsamu jeszcze z tej serii nie miałam ale uwielbiam szampony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) a zwłaszcza ten z serii Argan Oil ♥♥

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym