poniedziałek, 15 lipca 2013

Płyn , płynowi nierówny :)

Witam :*
Dziś w ten pochmurny dzień postanowiłam porównać dwa płyny micelarne , które miałam okazję testować :)
Iwostin stanie w szranki z biedronkowym Bebeauty .




Zacznę od mojego faworyta , którym jest zdecydowanie Bebeauty :) 



-cena ok 5 zł 
- dostępny we wszystkich Biedronkach (niestety wycofują go :( )
- nie podrażnia oczu i nie szczypie 
- nie wysusza i skóra nie jest po nim ściągnięta 
- dobrze zmywa makijaż twarzy jak i oka 
- całkiem przyjemny zapach 
- wydajny 
- pojemność 200 ml 




Iwosin wypadł zdecydowanie gorzej przy swoim tańszym rywalu :P

- strasznie ściągnięta skóra po jego użyciu 
- nie dość , że nie zmywa dobrze makijażu i zanieczyszczeń to rozmazuje strasznie wszystko po twarzy 
- cena około 24zł 
- szczypie w oczy 
- wydajny 
- pojemność 240 ml 

Bebeauty wygrał przez nokaut z Iwostinem i śmiało mogę stwierdzić , że ma sensu w tym przypadku przepłacać :) Pozdrawiam  

6 komentarzy:

  1. no i tu wychodzi zasada, że nie wszystko co tańsze jest gorsze ♥ też kocham be beauty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już słyszałam o Iwostinie kiepskie opinie. A dziwne, bo w sumie to nie jest zła firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w szoku bo Iwostin ma bardzo fajne kremy :)

      Usuń
  3. Jasne, zgadzam się :) Micel z Biedry to mój hit, faworyt, i nr 1 ze wszystkich miceli, ja po prostu go uwielbiam i u mnie cały czas jest dostępny :) Póki będzie w sprzedaży to nie zdradzę go z żadnym innym, a Iwostin buuuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedronce widzę , że się już kończą :( ale wydaje mi się ,że będą zmieniać tylko szatę graficzna tych płynów :) mam taką nadzieję ...

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym