poniedziałek, 8 lipca 2013

Krótka historia o moich włosach :) Część 1: Szampony

Witam:) Dzisiaj rozpocznę uroczyście serię w której opowiem wam trochę o moich kudełkach oraz o tym jak się z nimi obchodzę. Zacznę może od tego , że mam włosy suche , zniszczone i ze skłonnością do przetłuszczania :/ Przedstawię Wam moje szampony , której obecnie naprzemiennie używam ...




Ten szampon to mój zdecydowany ulubieniec ostatnich miesięcy :) Zawsze byłam dziwnie uprzedzona do firmy Avon ale z dniem kiedy poznałam ten produkt zwróciłam jej wszystkie honory :]

- ładny i delikatny zapach
- wydajny
- włosy są dobrze oczyszczone ale nie wysuszony
- włosy dłużej zachowują świeżość
-są miekkie i łatwo się rozczesują
- koszt około 8zł


W przerwach między stosowaniem szamponu z Avonu lubię sobie nawilżyć włosy właśnie tym szamponem :)  Włosy są po nim odżywione i mają piękny zdrowy połysk .

-zdrowo wyglądające i lśniące włosy
-może troszke obciąząc (dlatego stosuję go raz na jakiś czas )
- fajne poręczne otwieranie
-cena około 9 zł
- dostępny prawie wszędzie ( Natura , Rossman itd.)



Najmniej ulubiony szampon , ale bardzo przydatny :) Jest to mój pierwszy szampon z serii Mrs. Potter's  wcześniej używałam tylko odżywki .Naprawdę mocno oczyszcza skórę głowy i jak dla mnie za mocno :/

- ładny zapach  (taki troszkę morski :] )
-mieniące się złote drobinki , które zwracają uwagę na półce sklepowej
- może wysuszać włosy
- idealnie zmywa wszelkiego rodzaju olejki
- cena ok 6 zł

I to by było na tyle :) mam nadzieje , że komuś ten post przyda ...pozdrawiam i do następnego    

5 komentarzy:

  1. Ooo nie, nigdy więcej nie zakupię żadnego szamponu z Timotei po tym bublu z którym osobiście miałam do czynienia ;) Ale ile osób tyle opinii na temat produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem też w sumie jakby się sprawował ten szampon przy ciągłym stosowaniu . Ale tak sporadycznie na mnie działa dobrze :)

      Usuń
  2. ja miałam ten Ms.Potters i bardzo lubiłam - teraz rzadko go widuję ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety właśnie cieżko dostać te kosmetyki :/

      Usuń
  3. Mam i używam powyższy z AVON, z resztą mam chyba 4 naturalsy,które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym