wtorek, 2 lipca 2013

Dziewczyny lubią brąz ...? :)

Hej :)

Ten słoneczny dzień nastroił mnie do rozmowy z wami na temat sztucznej opalenizny a dokładnie samoopalaczy . Lubię miec czasem za brązowioną skórę , ponieważ według mnie wygląda ona wtedy zawsze nieco zdrowiej i pięknie kontrastuje się z bielą   

Oto dwa produkty które skradły moje serce : 

Lirene Body Arabica 



Wiem , że nie jest to samoopalacz tylko balsam brązujący i to jest też jego niewątpliwym plusem :) Piekny kawowy zapach i delikatne nawilżenie oczywiście bez smug. Cena to coś około 13zł ale czesto jest na promocji w rossmanach :)

Chusteczka samoopalająca Dax Cosmetics


Lubie ją !!  Cięzko sobie narobic nią szkód ,opalenizna po jednej aplikacji ma ładny naturalny odcień złocistego brązu :) Nie wiem ja to wygląda przy kilku powtórzeniach , ponieważ raz zawsze mi wystarcza . Cena to cos około 2 zł i ja kupuję ją zazwyczaj w Naturze . 

Mam nadzieje , że post był dla kogos przydatny :) Do następnego , paa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym