wtorek, 9 lipca 2013

Różowi ulubieńcy ♥♥♥

Uwielbiam róż na ustach :) Przyznaję się do winny nadużywania tego koloru !!!
Wybrałam dla Was moje trzy ulubione pomadki  , bez których żyć nie potrafię :)




Kocham pomadki z P2  , Pure Color nr. 110

- kolor to róż troszkę jakby połączony z fioletem ( nie kazdemu może pod pasować )
- niesamowita pigmentacja i krycie
- solidne opakowanie
- cieżko dostępna drogerie DM
- długo się utrzymuje
- koszt coś około 9zl


Catrice Ultimate Shine nr 160 Pink Panther

- nadaje ładny połysk
- dobre krycie
- nie wysusza ust
- nie utrzymuje się jakoś bardzo długo
- ładny (słodki ) zapach
- cena około 16 zł


Lovely , Błyszczykowa pomadka do ust nr 04

- jak na pomadko-błyszczyk zaskakująco dobre krycie
- ładny melonowy zapach
- nie wysusza
- troszkę się może kleić
- cena około 8 lub 9 zł


Od lewej : P2 , Catrice i Lovely .

To na tyle :) Miłego dnia :*:*

9 komentarzy:

  1. wszystkie są tak piękne że chcę je mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten środkowy róż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam różowe pomadki, więc nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam kupić jakąś pomadkę z Lovely, ale nie wiem dlaczego w Rossmannie w którym byłam są w opłakanym stanie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w jednym Rossmannie jest zupełnie ta sama bajka :/ tym bardziej , że są to bardzo miękkie pomadki

      Usuń
  5. Bardzo ładne pomadki :) Zdecydowanie wolę od błyszczyków, ja mam teraz wkręta na koralowe odcienie, ale różowych też się kilka znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato ja też wolę koralowe ;p ale ostatnio jakoś nie widzę fajnych :(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym