sobota, 27 lipca 2013

Nominacja :) !!

Hej :*** zostałam ostatnimi czasy nominowana  Liebster Blog Award.
Nominację dostałam od http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/ i dziękuję bardzo :)
Do dzieła !!!!!


1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
- Pamiętnik Narkomanki 

2. Masz swój ponadczasowy strój? Jaki?
- Biała zwykła bokserka 

3. Czy masz jakieś zwierzątko?
- Tak mam :) Kota 

4. Lubisz grać w gry? Jeśli tak, to jakie?
- Lubię , najbardziej w logiczne 

5. Kim się inspirujesz?
- Uwielbiam makijaz i styl ubierania Kim Kardashian  


6. Czy prowadzisz pamiętnik?
- Nie.

7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
- Jak chodziłam do szkoły to uwielbiałam język niemiecki :)

8. Czarny czy biały?
- Zawsze i na zawsze czarny 

9. Ulubiony miesiąc?
- Maj 

10. "Zmierzch" czy "Pamiętniki Wampirów"?
- Zdecydowanie Pamiętniki 


11. Wolisz włosy proste czy kręcone?
-  Ostatnio tylko Kręcone :)

Oto moje odpowiedzi ,mam nadzieje , że przybliżyły Wam troszkę moją skromną osobę :) 
Dobranoc Duszyczki 




5 komentarzy:

  1. Super pytanie i świetne odpowiedzi, lubię czytać takie tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też uwielbiam urodę Kim - jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji, w 100% zasłużona ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. شكرا لكم على كل المعلومات التي قمت بمشاركتها، ومفيد جدا ومفيدة خصوصا الألغام في اندونيسيا. سأحاول ذلك. النجاح دائما لبلوق الخاص بك. هنا لا بد لي أيضا بلوق التي begis ومثيرة للاهتمام، بما في ذلك ما يلي:

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i za każdego nowego obserwatora ♥♥♥♥♥ Ja odwdzięczam sie tym samym